خصوصیات بيلبورد تبلیغاتی موفق

article-thumbnail
نصب بیلبورد تبلیغاتی موفق
* در خاطر بماند.
* بسيار جلب توجه كند.
* داراي طراحي جذاب باشد (از طراحي گرافيك قوي بهره‌مند باشد.).
در ادامه با وبسایت وبی همراه باشید.



 
 
نصب  بیلبورد  تبلیغاتی



 
 
* رنگ‌هاي قدرتمند و بيان‌گر در آن به كار گرفته شود.
* خلاقيت و نوآوري در آن ديده مي‌شود.
* داراي شعار تبليغاتي تأثيرگذار و نو باشد.
* از نظر مكان، با استانداردهاي شهر و ترافيك مطابقت داشته باشد. ديد خوبي براي عموم داشته باشد و اختلالي در شهر و تردد ايجاد نكند.
* تابلوهاي اطراف خود را تحت شعاع قرار ندهد، بلكه نظمي خاص را با آنها دنبال كند.
* از نظر تصوير و شعار با موضوع اصلي تبليغ ياد شده تطبيق داشته باشد.
* متناسب با روحيه و فضاي فرهنگي و ارزش‌هاي جامعه طراحي و ارائه شود.
* آگاه‌كننده، ساده (تعداد عناصر به كار رفته در آن كم باشد)، سريع در انتقال مطالب و خلاصه قوي در بر قراري ارتباط با مخاطب باشد.
* شكل ظاهر خود بيلبورد (ساختار آن) متناسب، زيبا و ساده و هماهنگ با طرح منصوبه باشد.
* بيلبوردها بايد داراي پرژكتورهاي قوي (با نوردهي بالا) براي ثبت باشند تا جلب توجه كنند.
* ارائه نهايي آن (نصب تابلو اجراي اثر تبليغاتي نصب اثر نوردهي) بايد بسيار دقيق و تميز باشد.

انواع تكنيك تصويري برای نصب بیلبورد تبلیغاتی
عكس (تصاوير واقعي): توسط عكاس مجرب تهيه شده و يا از تصاوير موجود در مجلات و كتب استفاده مي‌شود.
تصويرسازي: توسط هنرمند طراح طراحي و رنگ‌آميزي مي‌شود (بر اساس ايده ذهني خود و يا الهام از تصوير (عكس واقعي). در اين روش، استفاده از رنگ‌هاي تخت و قوي ديده مي‌شود.



 
 
نصب  بیلبورد  تبلیغاتی



 
 
تصاوير كارتوني: هنرمند يا از تصاوير خلق شده چون پلنگ صورتي و غيره استفاده مي‌كند و يا خود شخصاً به خلق يك شخصيت كارتوني مي‌پردازد.
نام محصول: در اين نوع آگهي تصوير و تصويرسازي وجود ندارد. تنها با نام محصول در ابعاد بزرگ به همراه نشانه‌اش وگاه شعار تبليغاتي مواجه هستيم. غالبا زمينه كار رنگي تخت و قوي دارد.
از اینکه با وبسایت وبی همراه بودید سپاسگزاریم.

 

برچسب ها:
  • نویسندهوبی
  • تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۹۵
  • تعداد بازدید: 2436

نظر شما در مورد این آگهی چیست؟