می دانید اولین قدم مشتری مداری چیست؟

article-thumbnail
 اگر شما مدیر، تاجر و یا کاسب هستید باید بدانید که مشتری مداری یک رمز است که در بین همکاران شما همیشه صحبت از آن است. اما واقعا مشتری مداری چیست و چطور می توان آن را انجام داد. برای پاسخ دادن به این سوال با وب سایت وبی همراه باشید.
مشتری  مداری

هر کاسب، تاجر، مدیر و کارفرمایی اولین نشانه موفقیت خود را مراجعه مکرر مشتریان و افزایش تعداد مشتریان خود می داند. مراجعه مکرر یک مشتری نشانه افزیش درآمد شما است. اما چه چیزی باعث می شود تا یک مشتری خرید از شما بر دیگران ترجیح دهد. جواب این سوال یک کلمه است: مشتری مداری!
تعریف های متعددی از این کلمه شده است اما اگر بخواهیم به طور کلی در مورد آن صحبت کنیم باید به نیاز همه انسان ها به احترام اشاره کرد. افراد برای برطرف کردن نیازهای گوناگون به افراد گوناگونی مراجعه می کنند و انتظار دارند ضمن برطرف نیازشان، احترام و حرمتشان نیز حفظ شود. حفظ حرمت و کرامت انسانی همان مشتری مداری است. اما آیا می دانید اولین قدم در
مشتری  مداری

مشتری مداری چیست؟
اولین قدم در مشتری مداری، شناخت نیاز مشتری است. شما به عنوان یک کاسب، تاجر و کارفرما باید بدانید یک منشتری دقیقا از شما چه می خواهد شما باید توانایی راهنمایی او برای رسیدن به محصول مورد نظر را داشته باشید و بتوانید اطلاعات درست و دقیقی از محصولات خود و محصول مورد نظر مشتری را به او بدهید و بتوانید او را به سمت محصولی که در ذهن دارد راهنمایی کنید.
مشتری  مداری

از دیگر نکاتی که برای مشتری مداری باید رعایت کرد می توان به شناخت نیازهای مشتری، ارایه اطلاعات در خصوص محصولات در حال مبادله و کمک به مشتری در انتخاب جنس متناسب با نیاز، رفتار احترام آمیز با مشتری و رعایت ادب، ارایه خدمات پس از فروش و ایجاد امنیت روانی در خریدار، ایجاد امکانات خاص جهت سهولت خریدار در امر خرید، انعطاف پذیر بودن در رفتار با مشتری و داشتن صعه صدر و ... اشاره کرد.
از این‌که با وبسایت وبی همراه بودید سپاسگزاریم.
 
برچسب ها:
  • نویسندهوب سایت وبی
  • تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۹۵
  • تعداد بازدید: 2079

نظر شما در مورد این آگهی چیست؟